2 Ekim 2009 Cuma

Cenaze Nedeniyle Kapalıyız :(

Malesef sevgili agabeyimi trafik kazası nedeniyle bir süre önce kaybettik. Açıkcası bir Blog'u olduğunu bilmiyordum vefatı sonrası bilgisayarını kurcalarken masa üstünde şifre ve blog adresini görüp giriş yaptım. Galatasaray aşığı, futbol delisi, dünya tatlısı, esprili biriydi hepimizin başı sağ olsun. Onu çok özlüyorum blog'una kaldığı yerden devam edip öksüz bırakmak istemezdim burayı ama malesef futbolla çok aşina biri olduğum söylenemez..

Kendisinin o talihsiz Pazardan 2 gün önce benim çektiğim bir fotoğrafı kaldı elimde paylaşayım dedim. Biz arkasından üzülüyoruz ama o Metin Oktay'a yakınım diye seviniyordur şimdi ruhun şad olsun abicim :(( Herkese sonsuz saygılarımla Allah sizlere uzun ömür versin.

Saygılarımla...

1 yorum:

  1. hayatın iyi insanlar üzerinde zerre insafı yok ne yazık ki. hep onları erkenden yanına alma telaşında. kaderin bir cilvesidir, daha dün yanımdaydı bugün nerde ? diye insanı düşündürüp hıçkıra hıçkıra ağlatır. bilirim bu acıyı, allah rahmet eğlesin, mekânı cennet olsun. iyi adamdı, her ne kadar böyle durumlarda hiçbir teselli işe yaramasa da, ateş düştüğü yeri yaksa da, abin orada kendi gibi iyi adamların yanında. başınız sağolsun...

    YanıtlaSil

free counters