12 Eylül 2009 Cumartesi

Galatasaray:3 - Beşiktaş:0

Maç önü yazımda süpriz beklemediğimi Galatasaray'ın maçı alacağını belirtmiştim. Bu öngörü için kahine giden NEO olmaya gerek yok zaten. İşin ilginci net skora rağmen ben bu maçta Galatasaray'ı hiç beğenmedim! Daha ne istiyorsun napalım 10 mu atalım? demeyin bana. Ben oynanan futbolu beğenmedim iyi top çeviremedik, rakibe beklediğimden fazla pozisyon verdik, sıkıcı futbol oynadık ev sahibi olmamıza rağmen geriye çok yaslandık. Kimse gol attıktan sonra Galatasaray taktik gereği geriye yaslandı demesin yanılmış olur tek neden bloklar arası bağlantı ve 1.bölgeden topu alıp servis yapacak oyuncu eksikliğiydi. Malum Galatasaray'ın elindeki stoperlerde oyun kurma özelliği yok o yüzden Ayhan gelip ilk topları oyunu açar servis yapardı onun eksikliği çok hissedildi. Arda'da çok etkisiz olduğu için final bölgesine üretken toplar atılamadı ve taşınamadı. Ön liberolar işin sadece oyun bozma kısmını iyi yaptığı için maestro eksikliği Galatasaray'ı geriye çekilmeye yöneltti. Kewell gollerin içinde olmasına rağmen sol kanatta Hakan Balta'ya hiç yardımı olmadığı için soldan Serdar'a atılan derinlemesine paslar Alacağa Karanlık Kuşağı etkisi yaptı. Allahtan Serdar son vuruşlarda etkisizdi.

Beşiktaş beklediğimden fazlasıyla diri ve istekliydi. Ernst her zamanki gibi göbekte gerekeni fazlasıyla yaptı. Serdar maçın adamı olabilecek pozisyonlara girdi ama beceri noksanlığı yaşadı, Tabata henüz takıma çok yabancı, Nihat hala askerde harbi temizler gibi şaşkındı. Denizli gene abuk bir sistem çıkardı kimin ne oynadığını çözmek biraz zaman aldı, Ekrem bile nerde oynadığının şaşkınlığını yaşadı takımı yakan ise artık emekliliği geldiği bariz gözükün Rüştü'ydü. Ayrıca Galatasaray'da Sabri'nin hakkını vermek lazım tüm eleştirilere rağmen sağ kanatta harikalar yarattı pozizyon kesti atak başlattı daha ne yapayım ulan kendimi sevdirmek için der gibiydi.

Evet yorgun gözüken ve iyi oynamayan Galatasaray buna rağmen maçı farklı alıp beşte beş yaptı. Bir de iyi oynadığını Elano, Arda ve Keita'nın tam performansala oyadığını düşünemiyorum yalnız orta göbekte ki ön liberolardan biri mutlaka servis yapma özellikli olmalı sıkıntı bu maçta belirgindi demem o ki Ayhan bir an önce geri gelmeli..

1 yorum:

free counters